Bra eller inte!?

Var som sagt på Media Markt idag och kollade på laptop, jag har ju som sagt kollat på en packard bell men en av våra grannar som jobbar med datorer säger att jag ska köpa en Dell. Huum, vettisjön hur jag ska göra...
Hittade iaf en rosa assnygg där på Media Markt men den kostade typ 11 000 så den var nog inte ens att tänka på, haha.



Men nu ska jag ta bort mitt nagellack och måla på nytt! Från bubbelgum'srosa till svart, weej.

Sov sött dröm blött! Thehe, paow och kanske Mathilda fattar. ;)

// alvi ♥


Kommentarer
Postat av: Jossan

Thahah! Jag hänger med i svängarna ;)x)

2009-07-18 @ 13:27:22
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback