23:19

Japp, så mkt är klockan. Jag får nog strax ta och nana lite..

Men iaf så beställde jag ju en svea-väskan för ett tag sen och den är i säkra händer hos mej nu! WEEEEEEEEEEEEEEEEHOOOOO!! Den ska jag steka med i stockholm på måndag. Ajuste, det kanske jag inte berättat? Ska till kolmården på måndag och sen åker vi till Estocolmo och tar en tur på stan och sen är det dags att kolla när min låtsassysters pojkvän spelar sin debutmatch för Hammarby! och sen blir det att spendera natten på hotell. Naaaaajs!

Sådär ligger det till!



Grr på den säger jag bara!!

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: JOANNA

kul att du vill vara med i veckans blogg by Joanna!



de tio utvalda bloggarna visas imorgon runt klockan12.00!



sovgott! PUSS JOANNA

2009-07-19 @ 02:35:44
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: -Milly-

Jag har frågestund i min blogg nu. Ställ gärna en fråga eller två!



Btw snygg blogg. Följa varandra via bloglovin'? ♥

2009-07-19 @ 09:33:16
URL: http://memilly.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback