wallander - tjuven

Hallå! Nu är jag hemma och ska INGENSTANS! Fett skönt är det! Hade sovmorgon imorse så jag började 09.10, hade friidrott! Prövade på att hoppa häck, kasta spjut och springa 200 meter. Sen hade vi några mer lektioner..Sen åkte jag hem och var hemma i ca 2 timmar, sen var det innebandydags! Skitkul verkligen, men hur jääääkla varmt kan det bli i en sporthall? Helt sjukt..

Nu kollar jag på "Wallander - tjuven", verkar bra hittils men jag får väl kolla vidare och se om det är något är ha, ha en trevlig kväll! 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

men Alva, det heter springa häck ;)) haha ;P

2009-08-28 @ 21:37:32

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback