skola imorgon :'(

Hejsan! Vid typ 12 imorse drog jag och mamma till jossan och hämtade henne, sen drog vi till stan och Ica Maxi för vi hade inget bestämt som vi skulle göra jag och jossan. Jag handlade bara lite tofsar och jossan tuggummi, och mamma mat! 

Sen började vi gå/cykla mot träningen, mötte Mathilda på vägen också, hon är rooolig! Hahah, sen blev det träning. Fotboll denna dagen, det var väl en ganska rolig träning tycker jag..

Nu ska jag snart föna mitt hår så att jag slipper göra det imorgonbitti, BUHUUUUU SKOLAAAAAAAAAAAAAAA!!! :'( Smärta i mitt hjärta typ! Aja, om man inte vill jobba på statoil så är det väl lika bra att gå dit, vi har det väl ganska kul ändå tycker jag, hahah, eller vad säger du jossan? 

Uppdaterar när jag kommer hem från helvetet imorgon, blir nog runt 14.00 skulle jag tro!! 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jaa, självklart! :DD Allltid roligt :DD

2009-08-19 @ 17:52:38
URL: http://jjunefelt.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jaa, självklart! :DD Allltid roligt :DD

2009-08-19 @ 17:53:16
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback