INNEBANDY!

Jag lovar, jag ska bli bättre på att uppdatera mera! Haha. 

Idag vid typ klockan 12.30 så gick jag till Julia, vi lamade oss lite vid hennes playstation. Haha, vi körde friidrott, och jag sög! Men det var väldigt roligt och det är faktiskt huvudsaken tycker jag! sen vid 17.45 ungefär så skjutsade hennes mamma oss till sporthallen, och därifrån till fagerhult, dags för innebandyträning! OCH FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD ROLIGT DET ÄR!! HELT SJUKT!! Det är helt klart en sport som ni som inte håller på med någonting speciellt på fritiden ska pröva! Ni andra också iförsig! Jag lovar, ni kommer älska det! 

I ♥ INNEBANDY! 

Nu sitter jag här nyduschad och mätt i magen och kollar på "Thomas Järveheden - seriöst roligt" på femman, han har humor den killen! 

BUHUUUU! JAG MISSADE CSI!!! BUHUUUUU!!! :'( 

// alvi ♥



Kommentarer
Postat av: linn

CSI is the shit haha :D



Men fan Thomas är ju för kul asså! :D

2009-08-17 @ 23:12:05
URL: http://linnandersdotter.blogg.se/
Postat av: Tilda

tränar ni i fagerhult nu? :o

2009-08-18 @ 09:07:37
URL: http://tildix.blogspot.com
Postat av: Julia

huvudsaken är att man har KUUUUUUUUL! :DD

2009-08-18 @ 20:40:03

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback