Deprimerad

Hallå! Klockan typ..20 i ett idag så kom Jossan hit, därför jag inte uppdaterat. Vi stack ut direkt på stora gräsplätten och fotade valparna! Blev en held del och faktiskt väääldigt många bra också, härligt! Så nu skickar väl hon dom nån gång ikväll skulle jag tro! Angående håret så är jag riktigt deprimerad, haft luva på mig hela dagen! Usch vad fult det är! Vägrar ha sån här hårfärg när skolan börjar säger jag bra, kommer bli mobbad isåfall, och det vill vi ju verkligen inte! Men nu ska jag iallafall kolla allas bloggar och så det blir väl iallafall ett "godnatt-inlägg" senare ikväll/inatt skulle jag tror! 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: linn

namen du! Så fult kan det väl inte vara eller? Så ju inte så bra men jag tyckte det såg fint ut! Och du, om någon mobbar dig för ditt hår,Then I will kick 'em down! You name it girl! You are beautiful :)

Lessen för min Engelska kunskap men du förstår nog! :D

Men om det är så farligt, lägg i lite ljusa slingor? Är inte din mamma bra på sånt? ^^

God natt, jag ska sova nu haha xD

2009-08-03 @ 19:57:33
URL: http://linnandersdotter.blogg.se/
Postat av: linn

Oj var det typ rött :O det såg jag inte haha^^

Men det blir nog bra :D

2009-08-03 @ 21:16:59
URL: http://linnandersdotter.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback