Dagen som slutade i katastrof..ah, nästan iallafall!

*Pust* Nu har jag precis kommit ut från duschen. Jag och Jossan har varit och badat hela dagen vid Domsand, jätteskönt i vattnet och inte ett moln på himlen, kan det bli bättre? Svar nej. Jossan tog med sig sin systemkamera så det kanske blir några bilder sen om hon skickar dom idag.

Nu ska jag snart äta lite grillat, yummie!

Ajuste, hahaha. Jossan tappade sin mobil i vattnet där vi var och badade typ vid en brygga men den landade på en sten som tur var. Hahaha, när den plumsa i vattnet så skrek hon typ över hela domsand:

- ALVA KAN DU HÄMTA DEN?!???!?!?

Hahaha, så jag fick typ skutta ner i vattnet och gå på dom väldigt äckliga stenarna, euuw! Det skrattar vi åt nu i efterhand men mobilen funkar inte så det är ju dock inte lika kul. 

// alvi ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

JA, HERREGUUUUUUD. det är ett minne som inte kommer glömmas helt klart asså ;):D

R.I.P min mobiltelefon + ditt hårband<33333



HAHAHHAHHAHAHAH!

2009-08-08 @ 18:20:17
URL: http://jjunefelt.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback